Words

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya), nescaya akan dijadikan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya). Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukupkan baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang di kehendakiNya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu. (Ayat 2 & 3 Surah At-Talaq)

Followers

Wednesday, September 12, 2012

Sedang Apa dan Dimana

As’salammualaikum w.b.t

Special Entry ini dibuat khas untuk aku menunjukkan sokongan aku kepada Zharif (kawan masa zaman kanak-kanak sampai sekarang) dalam usaha dia memajukan diri. Tujuan aku meletakkan Clip Video ini kat blog ni bukan nak memalukan dia tetapi nak tunjuk dekat dia ni yang aku bangga dapat kawan yang berani macam ni...

Terkejut gak aku bile dapat message FB dari Zharif, suruh tengok video klip ini. Hahaha memang aku tak jangka yang dia akan upload video nyanyian dia kat Youtube… Tapi itulah perangai kawan-kawan aku.

Mungkin ‘Music Video’ yang akan CLICKERS dengar ini nanti tak sehebat lagu "Oppa Gangnam Style" dari Korea yang sering berkumandang di corong-corong radio dan telah menjadi sebuah fenomena atau trend anak muda di Malaysia ini. 






Info tentang Zharif, dia sebelum ni dah banyak masuk pertandingan-pertandingan nyanyian baik yang dianjurkan oleh pejabat dia, tempat awam dan television. Kat majlis perkahwinan abang akupun dia pernah nyanyi, kalau tak silap lagu Anuar Zain. Pernah berduet bersama kumpulan shade untuk membuat persembahan sempena menyambut Hari Dunia 2012 / Earth Day 2012 (masa tu aku pergi tengok show dia).

Jadi tu jer serba sedikit maklumat tentang Zharif ni yang aku rasa boleh bagitau. Sebarang pertanyaan tentang dia ni (dah berpunya ke belum?, kerja kat mana?) bolehlah  korang add dia kat facebook (Mohd Zharif).

Sekian





No comments: