Words

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya), nescaya akan dijadikan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya). Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukupkan baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang di kehendakiNya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu. (Ayat 2 & 3 Surah At-Talaq)

Followers

Friday, August 31, 2012

Model Patung!!! Oh Model Patung


As’salammualaikum w.b.t

Model Patung!!! oh Model Patung!!!… Sepatutnya dari dulu lagi aku beli benda ni sekurang-kurangnya satu sebelum berniaga secara online ni. Sekarang baru nak mencari; dan biasalah benda kalau kita nak memang susah nak jumpa tapi bile tak nak tu asyik-asyik jumpa jer.

Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku memerlukan benda ni…
Ini semua disebabkan Syaida a.k.a model sambilan percuma untuk blog ni terpaksa menumpu perhatiannya kepada pelajaran sebab peperiksaan SPM dah dekat.

Jadi bagi menyelesaikan masalah aku yang tak berapa nak besar ni, Sabtu lepas aku ajak Nini dengan Mimi temankan aku pergi Kenanga Wholesale City untuk cari pengganti Syaida.

Bermula dari tingkat 1… 2… 3 dan akhir sekali di tingkat 7 baru aku dapat apa yang aku cari. Hehehe seronok betul biler tengok patung-patung yang terdapat dalam kedai tu, ikutkan hati nak jer aku sambar patung yang lengkap berkaki tangan dan kepala tetapi niat aku tu dibantah oleh Nini sebab harga yang agak mahal.

So cari punya cari kat dalam kedai ni, akhirnya…
Bermodalkan RM 7.00, aku akhirnya dapat mencari pengganti sementara Syaida.
Walaupun statik dan tak boleh posing-posing tapi aku amat berharap dengan adanya patung ni dapat mengurangkan masalah aku ni.

Sekian 

No comments: