Words

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya), nescaya akan dijadikan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya). Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukupkan baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang di kehendakiNya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu. (Ayat 2 & 3 Surah At-Talaq)

Followers

Monday, August 8, 2011

Welcome to Our Blog.

''celebrate moment"
(Letih je muka sebab tak tido nak kene siapkan blog ni)

Alhamdulillah dengan limpah dan  rahmatNya, akhirnya Blog "7th Heaven Wardrobe" ini berjaya juga disiapkan walaupun terpaksa mengambil masa yang lama kerana kekurangan idea.

Dikesempatan ini ingin saya ucapkan ribuan terima kasih kepada isteri tersayang kerana tidak putus-putus memberi pertolongan dari segi idea dan tenaga, Kaum  keluarga dan tidak lupa juga kawan-kawan.

Blog ini akan diurus dan dipantau oleh kami (Syaiful Amri Dan Shamshidatul Maziyah Samsudin). Dan dildalam Blog ini juga akan kami sertakan segmen-segmen yang akan menarik minat anda seperti:

1. Perniagaan
2. Pengalaman/Cerita
3. Resipi Masakan
4. Tempat Peranginan Yang Perlu Anda Lawati
5. Restoran Yang Perlu Anda Kunjungi
6. Hobi Untuk Dikongsi
7. Lain-Lain

Sebagai pendatang baru, komen dan nasihat dari anda amat kami hargai bagi meninggkatkan lagi kualiti dan kuantiti blog ini.

sekian

1 comment:

Dyazzlicious said...

Congrat....dh ade blog yooo...nti jenguk2 la kt sini lak yer....http://dyazzlicious.blogspot.com/